Dostawa i opłata pocztowa
Sposób zamówienia towaru:
Jak można zamawiać w naszym sklepie? To bardzo proste. Po lewej stronie naszego sklepu możesz wybrać jedną z kilku kategorii. Po kliknięciu na odpowiednią kategorię, w centralnej części wyświetlą się elementy, które także można również otworzyć, przeczytać szczegółowe informacje na temat każdego produktu, obejrzeć zdjęcia we wyższej rozdzielczości oraz aby zamówić produkt - jednym kliknięciem na przycisku - dodaj do koszyka. Jeśli masz problemy z zamówieniem towarów, prosimy o kontakt poprzez e-mail lub telefon. Przed wysłaniem zamówienia należy podać swój pełny adres pocztowy, numer telefonu, informacje o płatności i termin, w którym mamy dostarczyć Wam towar. Czas wysyłki wynosi 48 godzin od otrzymania zamówienia (w dni powszednie) i czas dostawy wynosi około 3 dni roboczych.
Warunki dostawy:
Sposób dostarczenia Waszego zamówienia - kurierska służba PPL.
Jeśli wybraliście przewoźnika firmy PPL, paczka będzie dostarczona do 3 pracownich dni (jeśli z kurierem nie uzgonicie inaczje). Kurier przed kążdym doruczeniem paczki będzie Was telefonicki informować. Gdy paczka przez Was nie zostanie odebrana w podanym terminie ponownie wróci do nadawcy.
W przypadku, że zamówliście przesyłkę a pieniądze posłaliście przelewem na uczet (przelewem z góry na nasze konto bankowe), odpowiednią kwotę za zamówienie, w tym opłatę pocztową wysłaną na konto 09124019651111001064222717. Artykuły zostaną wysłane po otrzymaniu płatności w pełnej wysokości.
Czas dostawy:
Towar, który zamówicie jest zwykle wysyłany następnego roboczego dnia. Polecamy Państwu w zamówieniu napisać do nas termin do kiedy musicie mieć produkty, żebyśmy mogli poinformować, jeśli nie jesteśmy w stanie spełnić żądany termin np. ze względu na święta, problemów technicznych lub problemów z magazynem przy zamówieniu większej ilości przedmiotów.
O wysłąniu Waszego zamówienia będziemy się z Państwem kontaktować na podany adres mailowy.
Cena przesyłki:
Usług GLS (dostawa w ciągu 48 godzin od chwili wydania):
- Pobranie przez służby kurierskie PPL 24 zł
- wysyłka i pakowanie 21 zł w przypadku przelewem na konto 09124019651111001064222717 (paczka bez dopłaty kurierowi)
Transport jest za darmo przy zamawianiu towarów nad 500 zł.
Odstąpienie od umowy:
Towar zakupiony u nas możecie do 14 dni zwrucić. Termin ten biegnie od daty otrzymania towaru. Wrócić możecie tylko towary, które są nieuszkodzone, nieużywane i w orginalnym nieuszkodzonym opakowaniu (jeśli w taki sposób dostaliście). Po odesłaniu towaru spełniający powyższe warunki, z dołączona kopią faktury lub rachunku, zostanie Wam zwrócona cała wysokośc wartości towaru, za którą zapłaciliście. Wysyłając towar z powrotem, proszę podać wasz numer konta bankowego, na który mamy posłać pieniądze. Do opakowania proszę załączyć kopię faktury lub rachunku, oraz informację przyczyny zwrotu towarów.
Państwa zadowolenie jest naszym priorytetem numer jeden i wasza ocena jest dla nas bardzo ważna. Nie wahajcie się skontaktować z nami, my na pewno rozwiążemy problem.
Reklamacja:
Jeśli macie problem z Waszym towarem przed wysłaniem prosimy o poinformowanie nas na e-mailem: . Do reklamowanego produktu załączcie kopię faktury lub rachunku. Bez tego Wasza reklamacja nie zostanie uznana. Zobowiązujemy się do odpowiedzi na Waszą reklamację w ciągu 7 dni od otrzymania a do 30 dni, aby ją zrealizować. Jeżeli reklamacja zostanie zaakceptowana jako zgodny z prawem i wadliwy produkt nie może być naprawiony, wymienimy na nowy. Jeśli ten to produkt nie będzie już dostępny, i nie możemy zapewnić innego, zwrócimy Wam pełną cenę produktu, za którą kupiliście go od nas. info @najtansze-kostiumy .pl
Adres do wysyłania paczek zwrotnych (reklamacje):
Rablox, s.r.o., Dušní 11, 110 00, Praha 1, Česká Republika
Gwarancja:
Na całałą naszą gamę produktów jest gwarancją na 24 miesięcy.
Centrala (nie sklep):
Rablox, s.r.o.
Dušní 11
110 00, Praha 1
Česká Republika
IČ: 06283284
DIČ: CZ06283284