FAQ
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Jeśli na e-shopu jest podano, że towar jest DOSTĘPNY czy naprwdę jest dostępny?
Tak, na 99% jest naprwdę dostępny. Jednak może się zdarzyć, że dany produkt jest wyprzedany chwili przed zamówieniem. Czy towar jest dostępny, jest napisano tuż obok obrazku w szczegółach produkti lub poniżej w opisie u alternatywnych produktów.
Jest możliwe, aby osobiście sprawdzić towar przed zakupem?
Niestety nie mamy klasycznego sklepu, działamy jedynie jako e-shop, w tym przypadku towaru nie można sprawdzić lub odebrać go osobiście.
Kiedy towar zostanie dostarczony?
Jeśli towar znajduje się w magazynie, wysyłamy zamowienie w ciągu 24 godzin. Dostawa następnie trwa od dwóch do trzech dni roboczych. Jeśli towar nie znajduje sie w magazynie, postępuj się zgodnie z ekspedycją indywidualnego uzgodnienia.
Można zamówić towar w inny sposób niż za pobraniem?
W tej chwili jest możliwe, aby zamówić towar i zapłacić na dwa sposoby: przelewę na konto: 09124019651111001064222717 oraz płatność przy odbiorze.
Czy mogę zwrócić towar?
Tak, macie prawo do zwrotu towaru w określonym terminie, czyli w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotu towarów znajdziecie je w warunkach zakupu.
Jak mogę towar reklamować?
Towar nam poślete w orginalnym opakowaniu z kopią dowodu zakupu i opisem problemu na nasz adres. Więcje informacji na temat reklamacji towaru znajdziecie w warunkach zakupu.
Mogę też kupować hurtowo towar?
Tak, oczywiście. O warunki hurtowe prosimy o kontak pod adresem e-mail: info @najtansze-kostiumy .pl
Ile mnie będzie kosztować przesyłka i płatność?
Przy zamawianiu towaru do 500 zł doprawa jest ustalona na 24 zł przy zamówieniu towaru za pobraniem, a 19 zł za płatność na konto. Przy zamówieniach nad 500zł transport i płatności za darmo.